keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

You can catch me in a storm


Pitkän harkinnan jälkeen päätin, että nyt aloitan vihdoinkin, monen yrityksen jälkeen kirjoittamaan kunnolla blogia. Mun on pitänyt aloittaa tää jo aikoja sitten, mutta tuntuu että ikinä ei oo ollut aikaa, ja silloin kun on aikaa, ei vaan jaksa? Nyt kuitenkin tuntuu hyvältä ajalta aloittaa, joten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä tämän.

Koska olen maailman huonoin esittelemään itseni, niin teen sen lyhyesti. Kerron vähän itsestäni ja mulle tärkeistä asioista.

Olen siis Sanni, 16 vuotta. Asun lähellä Tamperetta, mutta aloitan opiskelun toisella paikkakunalla syksyllä. Lähden opiskelemaan valokuvausta, joten mun bloginikin tulee olemaan aika kuvauspainotteinen.

Musiikki on mulle elämää tärkeämpi asia ja mua näkeekin usein keikoilla riehumassa. Mun lempibändeihin kuuluu mm. Young Guns, Your Demise, Parkway Drive, Deez Nuts ja Stray From The Path yms. Vaikka inhoan lempibändien kertomista, koska se on niin vaikeaa, niin noi mun suusta ehkä useimmiten sit kuulee.


Mä en oikeasti osaa kertoa nyt yhtään enempää. Se johtuu osaksi ehkä siitä että nyt on yö ja tiedän et mun pitäisi herätä huomenna tarpeeksi ajoissa, koska lähden yhden kaverin kanssa käymään Helsingissä. Joten, ehkä mä jatkan tätä huomenna, koska mulla on paljon erilaisia postausideoita heti alkuun! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti